Aktuálne informácie Kurz – Február:

    • skupinové cvičenia  začíname od pondelka 5.2.2024 do piatka 1.3.20234
    • kurz trvá 4 týždne a cena je 9 € za jedno cvičenie, dokopy 36 € za celý mesiac
    • platbu je nutné zaplatiť  jednorazovo za celý kurz pri prvej hodine v hotovosti alebo prevodom na účet
    • rezervovať si miesto v kurze je nutné na každý týždeň osobitne cez rezervačný systém (kliknúť sem)

Všeobecné informácie:

Platba:

Platba za kurz  je možná na účet alebo v hotovosti, priamo pred prvou hodinou skupinového cvičenia. Fakturačné údaje firmy (DANEK FYZIO s. r. o., IČO: 52 846 067 IBAN: SK 92 8330 0000 0020 0182 1969 BIC: FIOZSKBAXXX). Do poznámky uveďte svoje meno a názov kurzu.

Náhrada za vynechané hodiny:

Počet miest je obmedzený na 6 ľudí, aby sme zaručili individuálny prístup a správnu techniku pri cvičení. Kurzy skupinových cvičení trvajú jeden mesiac. Vyberiete si z ponuky jeden alebo viacero termínov, na ktoré budete pravidelne chodiť každý týždeň. Ak nebudete môcť prísť na Vami zvolený termín, môžete si dohodnúť náhradnú hodinu na inom cvičení. Náhradnú hodinu môžete absolvovať iba v prípade, že sa odhlásite aspoň 24 hodín vopred zo svojho cvičenia. Takéto náhrady môžete využiť počas celej dĺžky trvania kurzu. Nevyčerpané hodiny sa vám neprenášajú do ďalšieho kurzu. Na požiadanie si môžete nahradiť hodiny aj po skončení kurzu ale iba ak si predplatíte aj nasledujúci kurz v plnej výške.

Cena:

Cena za jedno cvičenie je 9 €. Konečná suma sa vypočítava podľa celkového počtu hodín v kurze. Na cvičenie sa môžete prihlásiť aj jednorazovo. Mimo kurzu stojí jedna hodina 11 €. Do kurzu je možné prihlásiť sa aj neskôr, konečná suma sa Vám vypočíta iba z hodín, ktoré zostávajú do konca kurzu, tak aby ste neplatili zbytočne za hodiny ktoré už boli.

Obuv a podložky:

Na hodinách v našom centre máte možnosť využiť podložky na cvičenie zdarma. Na všetkých cvičeniach môžete cvičiť v športovej obuvi určenej do interiéru, tj. aby nezanechávala šmuhy na podlahe. Pred vstupom do našej telocvične si prosím skontrolujte či nemáte zaseknuté malé kamienky v podrážke športovej obuvi. Na rehabilitačných cvičeniach, pilatese a joge je vhodné cvičiť naboso prípadne v protišmykových ponožkách.

Storno poplatok:

Prosíme našich klientov, aby dodržiavali dohodnuté termíny. Termín je možné zrušiť bez storno poplatku najneskôr 24 hodín pred začiatkom. V opačnom prípade účtujeme za zrušený termín plnú sumu.


Popis cvičení:

Fyzio cvičenie:

Skupinové cvičenie je zamerané na zdravý pohyb chrbtice a kĺbov. Obsahuje cviky z jogy a pilatesu, kombinované s rehabilitačným cvičením. Počas hodiny sa venujeme posilňovaniu s vlastnou váhou a strečingu stiahnutých svalov. Skupinu vedie trénerka Marcelka alebo tréner Aďo.

Pilates:

Pilates cvičenie sa zameriava na odstránenie svalových dysbalancií, teda odstránenie nerovnováhy medzi svalmi preťaženými, skrátenými alebo ochabnutými. Práve táto nerovnováha často vedie k nesprávnemu držaniu tela, k úrazom, k bolestiam chrbtice aj hlavy. Cviky z Pilatesovej metódy dokážu uvoľniť a natiahnuť preťažené a skrátené svaly a tiež posilniť ochabnuté svalstvo. Dôležité je pri cvičení správne dýchanie, presnosť vykonávania jednotlivých cvikov, ako aj zapojenie hlbokého stabilizačného systému a svalov panvového dna. Ak sa cviky vykonávajú precízne a správne, nezaťažujú kĺby, chrbticu ani medzistavcové platničky a tým sú vhodné pre každého, v akomkoľvek veku. Skupinu vedie fyzioterapeutka Monika.

Funkčný tréning:

Skupinový funkčný tréning u nás je zameraný na rozvoj sily a koordinácie. Inšpiráciou pri tvorbe tréningov je bežný pohyb, ktorý naše telo robí počas dňa. Cvičenia sú, teda nastavené tak, aby sme  naučili vaše telo pohybovať sa zdravo v prirodzených vzoroch. Malo vyššiu rezistenciu a dlhšiu výdrž pri záťaži. Jednoducho, aby bol váš pohyb minimálne zaťažujúci pre kĺby a chrbticu. Pravidelným tréningom sa vám upraví držanie tela, zlepší svalová sila, zníži stuhnutie a skrátenie svalov. Skupinu vedie trénerka Peťa, trénerka Marcelka alebo tréner Aďo.

Detský tréning 7-10 rokov (pondelok):

Cvičenie je vhodné pre staršie deti z prvého stupňa ZŠ.  Teda deti od 7 do 10 rokov. Počas cvičení s trénerom sa deti naučia pokročilé cvičenia, rozvíjať sa budú v sile, mobilite, koordinácii a funkčnosti zo svojim telom. Tréning je maximálne  pre 7 detí a prebieha tiež hravou formou ako skupina pre menšie deti. Skupinu vedie trénerka Marcelka.

Mama FIT:

Skupinové cvičenie Mama FIT je prispôsobené pre ženy po pôrode. Zameriavame sa kondíciu a silu a samozrejme prihliadame na individuálne potreby žien po pôrode. Na cvičenie je možné, ba priam odporúčané prísť aj s dieťaťom.  Skupinu vedie trénerka Marcelka.